اجرای طرح نذر نان هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع)
اجرای طرح نذر نان هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع)

اجرای طرح نذر نان هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری کمک های مومنانه خیرین جمع آوری شده و با این کمک ها طرح نذر نان اجرا شد.
شناسه خبر : 971647 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۳

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام، گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری کمک های مومنانه خیرین جمع آوری شده و با این کمک ها طرح نذر نان اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همین منظور تعداد ۳۳۴ قرص نان هر یک به ارزش ۵۰۰ تومان در بین خانواده های نیازمند و فقیر توزیع شد.

وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز ۲ راس گوسفند قربانی هدیه به ساحت مقدس این امام همام و به نیت سلامتی امام زمان (عج) ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند و ایتام توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: در مجموع ۶۰ بسته گوشت یک کیلویی در بین این خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: همچنین در ایام بزرگداشت امام سجاد علیه السلام صلوات خاصه امام سجاد علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش شده و از طریق مجازی نیز عکس نوشته ها و پیام هایی با مضمون احادیثی از آن حضرت و صحیفه سجادیه منتشر شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: خدا را شاکریم علی رغم شرایط کرونایی توفیقی نصیب شد تا با اجرای این ویژه برنامه ها گامی هر چند کوچک در راستای تبیین شخصیت امام سجاد علیه السلام و معرفی صحیفه سجادیه برداریم.

پایان پیام/ 586