توزیع ۵۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری
توزیع ۵۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

توزیع ۵۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

نیرین از توزیع۵۰ بسته معیشتی شامل مرغ، برنج و گوشت قرمز به ارزش ۲۰میلیون تومان بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح توزیع احسان از سوی فعالان مسجد امیرالمؤمنین(ع)، خیرین و خانواده‌های شهدا تهیه شد.
شناسه خبر : 971495 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

«محمدعلی نیرین»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: پانزدهمین مرحله طرح توزیع احسان در محرم حسینی از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت.

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری اظهار کرد: در این مرحله با یاری خداوند متعال، خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، 50 بسته معیشتی موردنیاز برای خانواده‌های نیازمند شامل مرغ، برنج و گوشت قرمز تهیه و توزیع شد.

 

وی بابیان اینکه برای تهیه این بسته‌های معیشتی 20میلیون تومان هزینه شده، یادآور شد: شانزدهمین مرحله توزیع احسان هم‌زمان با روز شهادت امام رضا(ع) باهدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام خواهد شد.

نیرین، تهیه بسته‌های حمایتی و بهداشتی، یاری‌رساندن به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان، تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان، تأمین دارو و جهیزیه نوعروسان را ازجمله فعالیت‌های اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و خیریه 110اعلام کرد.

 

وی بابیان اینکه کمک‌های مردمی در بیت جانباز شهید عباسعلی نیرین، بسته‌بندی و برای توزیع آماده می‌شود، افزود: هر مرحله از توزیع احسان به نیابت از یک شهید انجام می‌شود.

 

نیرین به بازگشایی مدارس و آسیب دیدن مشاغل در پی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری تلاش دارد با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه برای دانش آموزان نیازمندان لوازم‌التحریر تهیه کند.

 

پایان پیام/ 286