کمک ۵۰ میلیونی کانون زینبیه نکا به نیازمندان در ماه محرم
کمک ۵۰ میلیونی کانون زینبیه نکا به نیازمندان در ماه محرم

کمک ۵۰ میلیونی کانون زینبیه نکا به نیازمندان در ماه محرم

باقری گفت: اعضای فعال کانون زینبیه نکا در رزمایش همدلی و کمک مومنانه حماسه‌ای بزرگ آفریدند که بخشی از آن توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون ریال در بین نیازمندان منطقه بود.
شناسه خبر : 971085 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: در طول شیوع ویروس کرونا، اقداماتی به اندازه توان و ظرفیت‌های موجود، جهت پیشگیری و مقابله با کرونا در کانون زینبیه نکا انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: تلاش برای ضدعفونی کردن معابر و تولید ماسک از ابتدای شیوع کرونا در دستور کار بچه مسجدی ها بود و در ادامه راه در ماه رمضان، تلاش برای کمک مومنانه در دستور کار جدی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: در دهه اول محرم امسال هم در ادامه کمک مومنانه ماه رمضان، توزیع کمک معیشتی در دستور کار کانون زینبیه نکا همچون همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد قرارگرفت و حدود 50  بسته کمک مومنانه شامل حبوبات، برنج، روغن، گوشت و نوشت‌افزار بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

 باقری با اشاره به تلاش برای برگزاری نماز جماعت در زینبیه نکا و عزاداری ماه محرم، گفت: به همت کانون زینبیه، هیات مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) و پایگاه بسیج تلاش شد تا با ضدعفونی کردن مسجد زینبیه فضا برای حضور عزاداران و نمازگزاران  در ماه محرم با رعایت پروتکل بهداشتی مهیا شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا با بیان اینکه همدلی ها را پایانی نیست و همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در ادامه کمک مومنانه و ارائه کمک به مردم و تلاش برای افزایش سلامت در بین مردم، نصب سیستم ضدعفونی کننده از دیگر برنامه های مهم در زینبیه نکا برای عزاداران حسینی بود.

باقری گفت: اعضای فعال کانون زینبیه نکا در رزمایش همدلی و کمک مومنانه حماسه‌ای بزرگ آفریدند که بخشی از آن توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 50 میلیون ریال در بین نیازمندان منطقه بود .

 

وی با اشاره به برنامه های این کانون به مناسبت ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و یارانش گفت: در همین راستا طرح «هر خانه،یک حسینیه» به همت کانون زینبیه نکا اجرا و  در فضای مجازی اطلاع رسانی مناسب در راستای محرم و بزرگداشت شعائر انجام شد.

باقری در پایان این مصاحبه با تشکر ویژه از زحمات شبانه‌روزی همه گروه‌های جهادی مسجد زینبیه نکا در دوران کرونا افزود: بچه مسجدی ها در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جهادی با ویروس منحوس کرونا و نیز به منظور ادای تکلیف اجتماعی و انسانی در همیاری و کمک به مردم به میدان آمده و کمک به نیازمندان و تلاش برای افزایش سلامت مردم همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 175