معارف ارزشمند صحیفه سجادیه خلاء معنوی جامعه بشری را پر می کند
معارف ارزشمند صحيفه سجاديه خلاء معنوي جامعه بشري را پر مي کند

معارف ارزشمند صحیفه سجادیه خلاء معنوی جامعه بشری را پر می کند

حجت‌الاسلام و المسلمين عبادي‌زاده با اشاره به موضوعات و مفاهيمي که در صحيفه سجاديه مطرح شده است، اظهار کرد: معارف ارزشمند صحيفه سجاديه خلاء معنوي جامعه بشري را پر مي کند.
شناسه خبر : 16100 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده»، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به استقبال گسترده از برنامه‌های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، گفت: خدا را شاکریم که شاهد حرکت و نهضت بسیار مبارکی در عرصه ترویج فرهنگ امام سجاد(ع) و صحیفه نورانی سجادیه هستیم.
 

 
امام جمعه بندرعباس و رئیس شورای سیاستگذاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با ابراز خرسندی از اینکه این نهضت مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است، بیان کرد: امروز محبان و دوستداران مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در جای جای کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی، تلاش می کنند تا این کتاب مقدس صحیفه سجادیه و وجود مبارک امام سجاد(علیه السلام) را به جامعه بشری معرفی کنند.
 

 
حجت الاسلام عبادی زاده، با اشاره به مشکلات و آسیب های بی‌شماری که بشری امروزی با آن گریبان‌گیر است، تصریح کرد: قطعاً معارف ارزشمند صحیفه سجادیه می تواند خلاء معنویت موجود در جامعه بشری را امروز پرکند. 
 
 

رئیس شورای سیاستگذاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، با اشاره به برنامه های گسترده تدوین شده که در حال برگزاری است، عنوان کرد: تاکنون بیش از 20 وبینار به زبان‌های مختلف انگلیسی، اسپانیولی، عربی، ترکی، اردو، بنگالی، فرانسوی در قالب پیش نشست برگزار شده است.
 

 
وی با اشاره به حضور شخصیت های مطرح داخلی و خارجی در این وبینارها با موضوع ابعاد شخصیت امام سجاد(ع و صحیفه نورانی سجادیه، اعلام کرد: همزمان با برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در بیش از 30 کشور برنامه‌های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) را توسط نمایندگی های مجمع جهانی اهل بیت، نمایندگی های جامعه المصطفی و رایزنی های فرهنگی ایران برگزار خواهیم کرد.
 

 
امام جمعه بندرعباس، از مشارکت موسسات، سازمان ها، گروه ها و لجنه های مختلف و افراد و گروه های فعال در این عرصه قدردانی و تصریح کرد: باید صحیفه سجادیه را از غربت بیرون آورده و این کتاب را که تفسیر معصومانه ای از قرآن کریم است به جامعه جهانی و بشری ابلاغ کرده و صدای صحیفه را به وجدان های بیدار و قلب های و نفوس مستعد برسانیم.