توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر
توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی از توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی به همت پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری در ماه محرم در بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 968776 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: تهیه بسته های معیشتی در محرم امسال که اطعام دهی غذای گرم نداشتیم، از برنامه های مهم کانون مساجد و همت بچه‌های مسجد است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسگری(ع) بهشهر افزود: ماه محرم حسینی و ایام عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ازجمله مناسبت هایی است که توجه به نیازمندان دغدغه جدی همه مردم است و اطعام دهی برای امام حسین(ع) از برنامه های مهم مردمی است.

 

وی اظهار کرد: در راستای فرامین رهبری و براساس دغدغه های ایشان، امسال برنامه های محرم با شور و شعور خاص و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار و توزیع بسته های مواد غذایی خشک به ازای اطعام و غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

هاشمی از توزیع 70 بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی به همت پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری در ماه محرم در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: برنامه های کنترل و پیشگیری از ویروس کروناهمزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری و مقابله با این  ویروس  به همت کانون های فرهنگی هنری مسجد  برگزار و بچه مسجدی ها با کمک  پایگاه مقاومت بسیج، اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی و تولید ماسک و  توزیع کمک های مومنانه  کردند و در ماه محرم هم این مهم در اولویت برنامه های ما بوده است.

 

هاشمی گفت: سیاهپوش کردن مسجد برای اقامه عزای حضرت سیدالشهداء(ع) که شور حسینی را به قلب محلات و اهالی تزریق می کند؛ از برنامه های مهم ما در کانون بود و در ادامه راه با عزاداری های شب های محرم با رعایت دستور العمل بهداشتی و فاصله اجتماعی و همچنین کمک به نیازمندان در کمک های مومنانه، محرمی پر شور و شعور در دهه اول رقم خورد.

 

وی تصریح کرد: 70 بسته معیشتی در دهه اول محرم، به همت خیران و نمازگزاران، بچه مسجدی ها و پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسگری(ع) گراییل محله بهشهر، همزمان با عزاداری‌های دهه اول محرم؛  تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

پایان پیام/ 175