نمایشگاه مجازی تصویرسازی‌ از رساله حقوق امام سجاد(ع) رونمایی می‌شود
نمايشگاه مجازي تصويرسازي‌ از رساله حقوق امام سجاد(ع) رونمايي مي‌شود

نمایشگاه مجازی تصویرسازی‌ از رساله حقوق امام سجاد(ع) رونمایی می‌شود

انجمن شهيد ادواردو آنيلي، نمايشگاهي متشکل از 26 تصويرسازي از رساله حقوق امام سجاد(ع) را در بستر فضاي مجازي برگزار مي‌کند.
شناسه خبر : 15837 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

«جمال طاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، خبر از رونمایی مجموعه تصویرسازی رساله حقوق امام سجاد (ع) همسو با برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) داد.


مدیر انجمن اسلامی شهید «ادواردو آنیلی» گفت:در این تصویرسازی‌ها از مجموعه 38 دستور حقوقی امام سجاد(ع) تعداد 26 دستور به تصویرکشیده شده است و از آن جایی که مخاطب جهانیِ محصولات تصویری و چندرسانه‌ای در دنیای امروز، به دلیل کثرت آثار هالیوودی از نظر بَصَری عادت چشمی به این آثار دارند، بنابراین ما تلاش کردیم ذیل یک کار فرهنگی با محتوای دینی، از قالب تصویرسازی‌های کمیک استفاده کنیم با این تفاوت که این آثار بر محور فعالیت‌های دینی است.



 طاهری افزود: رساله حقوقی امام سجاد(ع) در میان مردم ما نیز آنچنان که باید شناخته شده نیست،  در حالی که این اثر به گفته مبلغین بین المللی در امر تبلیغ بسیار موثر است چرا که اشخاص نگرش دین مبین اسلام از حقوق مختلف افراد را با این رساله حس می‌کنند؛ از سوی دیگر شاکله فکری جوان امروز به شخصیتی بصری متاثر از فضای مجازی تبدیل شده است، بنابراین ارایه تصویرسازی همراه متن برای او جذابیت دارد.



وی که مدیریت موسسه رهیافتگان ( تازه مسلمانان ) را نیز بر عهده دارد در ادامه اظهار کرد: آنچه اکنون در فضای مجازی تبدیل به عرف شده ارایه عکس‌نوشت‌هایی است که گاه با فتوشاپ برخی فضاسازی‌ها در آن انجام می‌شود اما قالب تصویرسازی کارتونی شبهه مارول قالبی جدیدی است که باتوجه به آشنایی نوجوانان و جوانان با صعنت کمیک استریپ و سبک مارول در جذب مخاطب تاثیر به سزایی دارد.


گفتنی است علاقه مندان می توانند پس از رونمایی این تصاویر را از سایت «رهیافته‌ها» دریافت کنند.