امسال شعاع برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) افزایش چشمگیری داشته است
امسال شعاع برگزاري کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع) افزايش چشمگيري داشته است

امسال شعاع برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) افزایش چشمگیری داشته است

سعادتي با اشاره به رشد کيفي دهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع) گفت: شعاع برگزاري اين کنگره در سال جاري افزايش چشمگيري داشته است.
شناسه خبر : 15818 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، «سعید سعادتی» ظهر امروز یکشنبه 16 شهریورماه، در نشست مدیران ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان‌ها که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد ضمن تقدیر از برگزاری کنگره امام سجاد (ع)، اظهار کرد: امسال حضور شخصیت‌ها در این کنگره به لحاظ کیفی و کمی افزایش چشم‌گیری داشته است.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما گفت: بر اساس بررسی‌ها مشارکت استان‌ها نیز در برگزاری این کنگره افزایش پیدا کرده است و می‌توان گفت که شعاع تاثیرگذاری این کنگره افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه اغلب استان‌ها در برنامه‌های ملی و استانی کنگره امام سجاد (ع) شرکت کردند، تصریح کرد: پس از بررسی انجام شده، کنگره امام سجاد (ع) به عنوان یک برنامه ملی مصوب شد و مقرر شد که جزو برنامه ملی ستاد باشد.

 

سعادتی ادامه داد: بنا شد که کنگره امام سجاد (ع) هر ساله پر قدرت برگزار شود و تمام استان‌ها در این کنگره نقشی ایفا کنند و تمام کانون ها یکی پس از دیگری به این جریان بپیوندند.