برگزاری نهضت صحیفه سجادیه‌خوانی در استان مازندران همزمان با برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)
برگزاري نهضت صحيفه سجاديه‌خواني در استان مازندران همزمان با برگزاري دهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع)

برگزاری نهضت صحیفه سجادیه‌خوانی در استان مازندران همزمان با برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)

حجت الاسلام عليخاني از برگزاري نهضت صحيفه سجاديه خواني در مازندران به ميزباني بنياد صحيفه سجاديه در بابل همزمان با کنگره امام سجاد(ع) در هرمزگان، خبر داد.
شناسه خبر : 15792 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از 12 تا 25 محرم در استان هرمزگان در حال اجرا است که در این راستا استان های مختلف، برنامه های استانی را تدارک دیده اند.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: نهضت صحیفه سجادیه خوانی در مازندران به میزبانی بنياد صحيفه سجاديه، عصر امروز (16 شهریور) از ساعت 19-17 با سخنرانی امام جمعه بابل و همکاری دفتر امام جمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل در حسینیه صحیفه سجادیه(دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی مستقر در شهرستان بابل)، برگزار خواهد شد.


 
وی با اشاره به شرکت 50 نفر از علاقه مندان به صحیفه سجادیه در  نهضت صحیفه سجادیه خوانی در مازندران، افزود: صحیفه خوانی و تحلیل برخی دعاهای این کتاب از برنامه های این مراسم به شمار می آیند.


 
حجت الاسلام علیخانی تصریح کرد: نهضت صحیفه سجادیه خوانی در مازندران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان با همکاری بنیاد صحیفه سجادیه در بابل، اجرا خواهد شد.