اعلام بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت امام سجاد (ع) به کانون ها
اعلام بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت امام سجاد (ع) به کانون ها

اعلام بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت امام سجاد (ع) به کانون ها

مجید خوبی زاده گفت: بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام و معارف عظيم صحيفه سجاديه برای اجرا به کانون ها اعلام شده است.
شناسه خبر : 968215 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۳

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره برا لزوم بزرگداشت امام سجاد علیه السلام و ترویج معارف صحیفه سجادیه، گفت: بسته پیشنهادی برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام و ترویج معارف عظيم صحيفه سجاديه برای اجرا به کانون ها اعلام شده است و یکی از این برنامه های پیشنهادی، پخش صلوات خاصه امام سجاد علیه السلام بعد از اقامه نماز مغرب و عشا از گلدسته های مساجد و همچنین به صورت عکس نوشته در فضای مجازی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان همچون گذشته می توانند در راستای دستگیری از نیازمندان و نیز احیای سیره اجتماعی امام سجاد علیه السلام، طرح نذر را اجرا کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این کانون ها می توانند به منظور معرفی شخصیت والای آن حضرت، نشست، همایش و دوره های آموزش با محوریت سبک زندگی و سیره امام سجاد علیه السلام را به صورت حضوری و با حداقل جمعیت برگزار کرده و یا این که این برنامه ها را با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا کنند.

خوبی زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی برای بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام، برگزاری سه شنبه های تكريم با محوريت كانون های هم نام آن حضرت است و در همین راستا این کانون های فرهنگی هنری می توانند از خانواده معظم شهدا، آزادگان هم نام با آن حضرت، حافظین، خادمین و یا مروجين صحيفه سجادیه تجلیل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: کانون های می توانند به منظور ترویج فرهنگ صحیفه خوانی بسته به شرایط به صورت حضوری و محدود همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و یا به صورت مجازی، دوره قرائت صحیفه سجادیه را برگزار کنند.

وی در خاتمه بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی، تجليل از امامزادگان منسوب به آن حضرت از طريق هماهنگی با اداره كل اوقاف و امور خيريه است.

شایان ذکر است؛ کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند برنامه های بسته پیشنهادی بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام و ترویج معارف عظيم صحيفه سجاديه را تا تاریخ ۲۴ شهریور سال جاری اجرا کنند.

پایان پیام/ 586