اجرای رزمایش عاشورایی در کانون قائم منتظر(عج) لاهیجان
اجرای رزمایش عاشورایی در کانون قائم منتظر(عج) لاهیجان

اجرای رزمایش عاشورایی در کانون قائم منتظر(عج) لاهیجان

رزمایش عاشورایی با هدف اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا به همت کانون فرهنگی هنری قائم منتظر (عج)دیزبن لاهیجان اجرا شد.
شناسه خبر : 966712 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

«حبیب رمضانپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تاکید بر دستگیری از نیازمندان در ماه محرم به‌ویژه شرایط کرونایی استان اظهارداشت: دستگیری از نیازمندان از سفارشات موکد دین اسلام و سیره اهل بیت(ع) است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم منتظر (عج) دیزبن لاهیجان با اشاره به اجرای رزمایش عاشورایی در مسجد جامع دیزبن افزود: اعضای کانون قائم در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دستگیری از نیازمندان و لزوم ترویج فرهنگ نوع دوستی اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کردند.

 

وی با اشاره به ممنوعیت نذری به جهت حفظ سلامت شهروندان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: با نذورات و کمک‌های خیرین در قالب این رزمایش، در دهه اول محرم تعداد ۱۰۵ بسته معیشتی تهیه و عصر عاشورا توسط اعضای کانون فرهنگی هنری قائم تحویل نیازمندان شد.

 

رمضانپور ارزش این بسته‌های معیشتی را حدود ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر است.

 

وی تصریح کرد: اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان تا پایان ماه صفر به همت خیرین و اعضای کانون قائم منتظر(عج) دیزبن ادامه دارد.

 

پایان پیام/ 84