کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز میزبان عزاداران حسینی است
کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز میزبان عزاداران حسینی است

کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز میزبان عزاداران حسینی است

زارع با اشاره به برگزاری مراسم عزادارای محرم در مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)»، گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 966516 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۴

«امید زارع» با اشاره به اجرای برنامه های محرم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» با همکاری پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» محفل عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) را در مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده شرکت کنندگان از ماسک از ابتدای ماه محرم در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه های این مراسم افزود: سخنرانی حجت الاسلام «احمد نعیمی»، امام جماعت مسجد، قرائت زیارت عاشورا و عزاداری و نوحه خوانی «کوروش داورپناه» و «محمدهادی اسماعیلی» در این شب های محرم برگزار می شود.

زارع همچنین از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، گوشت و مرغ است و در محله های «کوشکک»، «شرغان»، «ترکان»، «ریاستی» و «شاهداعی الله» که از مناطق کم برخوردار شیراز است، توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز تاکید کرد: به امید خدا و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد همچنان ادامه دارد و اقداماتی نظیر توزیع اقلام بهداشتی و بسته معیشتی تا شکست کرونا ادامه دارد.

پایان پیام/ 130