تجلیل امام جمعه شیراز از برگزاری «سه شنبه های تکریم»
تجلیل امام جمعه شیراز از برگزاری «سه شنبه های تکریم»

تجلیل امام جمعه شیراز از برگزاری «سه شنبه های تکریم»

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه از مجموعه کانون های فرهنگی مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به وظیفه ای که به گردن همه ماست که آن بزرگداشت شهدا است تشکر می کنم، گفت: امیدوارم به خوبی این طرح ادامه یابد.
شناسه خبر : 964752 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 5 شهریور) در هفتمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: هر کدام از این شهدا راهی برای دست یابی به سبیل الهی هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه از مجموعه کانون های فرهنگی مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به وظیفه ای که به گردن همه ماست که آن بزرگداشت شهدا است تشکر می کنم، تاکید کرد: امیدوارم به خوبی این طرح ادامه یابد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اضافه کرد: روزی باید انتقام خون شهدا و مظلومیت آنان که مظلومانه شهید شدند، گرفته شود و نباید این حق و خون ضایع شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه یکی از نام های مبارک امام زمان (عج)، «منتقم» است، افزود: ایشان انتقام خون شهدای کربلا و سایر شهدا را خواهد گرفت، حضرت ولیعصر (عج)، ولی همه ما هستند و ولی خون جد شان امام حسین (ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدای عزیز به ارزش های اسلامی و انسانیت توجه ویژه ای داشتند، تاکید کرد: اسرائیلی ها و کسانی که امروزها با آنان می نشینند و صلح نامه امضا کردند و عادی سازی روابط کردند، بدانند آن روز دیر نیست و آنانی که خیانت به انسانیت می کنند باید در آن روز پاسخگو باشند و امیدوارم ما در آن روز سربازی برای امام زمان (عج) باشیم.

پایان پیام/ 130