رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و مکان های مذهبی نشانه تعهد و ادب در این مکان ها است
رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و مکان های مذهبی نشانه تعهد و ادب در این مکان ها است

رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و مکان های مذهبی نشانه تعهد و ادب در این مکان ها است

جمالی گفت: گفت: تاکنون بیشترین آمار رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به هیئت ها، مساجد و مکان های مذهبی بوده که نشانه تعهد و ادب در این مکان های مذهبی بوده است.
شناسه خبر : 962437 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۲۹ مرداد ماه) در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات با موضوع های «میز خدمت، ماه محرم، اردوهای جهادی و سایر مقوله ها» در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شفاف سازی و سلامت اداری خواسته به حق مردم است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: هفته دولت را در پیش داریم و دولت تنها قوه مجریه نیست، بلکه همه کسانی که در راستای خدمت به مردم و ارزش های امام(ره) و شهدا حرکت می کنند، دولتمردان هستند.

 

وی با اشاره به برنامه هفته دولت و شرایط بیماری کرونا، ادامه داد: شرایط خاص کرونا باعث می شود ایام عزاداری و برنامه های هفته دولت به گونه ای دیگر برگزار شود.

 

جمالی یادآور شد: رهبر انقلاب در خصوص عزاداری ها به دستورالعمل های ستاد کرونا اشاره فرمودند و بیان کردند «وقتی مشاهده می کنم افرادی از ماسک استفاده نمی کنند، برای پرستاران و کادر درمانی احساس ناراحتی و شرمندگی می کنم».  

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیشترین آمار رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به هیئت ها، مساجد و مکان های مذهبی بوده که نشانه تعهد و ادب در این مکان های مذهبی بوده است.

 

وی به آمار فوتی های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان های کشور اشاره کرد و گفت: استان دارای ۷۱ فوتی بوده که به نسبت سایر استان ها که دارای ۲۵۰ فوتی بوده شرایط بهتری دارد.

 

جمالی در خصوص فضاسازی ها در ایام محرم، تاکید کرد: در همه شهر از ظرفیت بیلبوردهای شهرداری، سپاه و بسیج و اطلاع رسانی و فضای مجازی به نحو احسن استفاده شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مزیت های اردوهای جهادی نیز گفت: به دلیل اینکه جنس انقلاب اسلامی، پیروزی آن و هشت سال دفاع مقدس به صورت همگانی و بدون محدودیت بود، لذا باید حلقه های خدمت را گسترده تر کرد.

 

وی تصریح کرد: اگر شخصیتی مانند شهید سلیمانی در کشور و جهان با ابهت مشاهده شد ناشی از روحیه اخلاص و صداقت و مردمی بودن او  بود و شهید رجایی از همین جنس بود، بنابراین باید روحیه خدمت گذاری مردمی باشد.

 

جمالی با اشاره به اینکه شرایط خدمات رسانی در استان سخت است، گفت: مورد داشتیم برای ۲۰ خانوار و برای احداث یک جاده ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه داشت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، پراکندگی جمعیت، توپوگرافی و سخت گذر بودن از جمله مشکلات در ارائه خدمات است، گفت: اما نظام و دولت  خدمات رسانی خوبی در این شرایط داشته اند، هر چند منکر محرومیت ها نیستیم.

 

وی در خصوص برنامه های حفاظت از محیط زیست، گفت: یکی از پیشنهادها برای حفاظت از محیط زیست واگذاری آن به ساکنان محلی است، اما این به معنای مالکیت آنها نیست؛ زیرا مربوط به انفال و دولت است.

پایان پیام/ 82