برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در کانون «بقیه الله (عج)» خفر
برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در کانون «بقیه الله (عج)» خفر

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در کانون «بقیه الله (عج)» خفر

فاخری گفت: مراسم عزاداری امام حسین (ع)، در دهه اول محرم در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر برگزار می شود.
شناسه خبر : 961984 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۰۸

«محمدکاظم فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش در دهه نخست ماه محرم در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «محمد فاطمی» و با مرثیه سرایی و روضه خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری دهه اول محرم در این کانون فرهنگی و هنری از روز پنجشنبه 30 مردادماه به مدت 10 شب برگزار می شود، بیان کرد: این آیین هر شب همراه با نماز مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم مومن و حسینی خفر انجام می شود.

 

فاخری با تاکید بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری آیین های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، خاطرنشان کرد: محفل عزاداری امام حسین (ع)، در فضای باز مسجد حضرت «صاحب الزمان (عج)» شهر باب انار برگزار می شود.

پایان پیام/ 691