بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی توان خدمت کرد
بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی توان خدمت کرد

بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی توان خدمت کرد

دولت آبادی گفت: هرکس اندیشه خدمت دارد، بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی تواند در توفیقی در انجام کارها داشته باشد.
شناسه خبر : 961835 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم از «بی بی جان دیرباز» مادر ۷۳ ساله شهیدان «سید منصور و حجت الاسلام سید عبدالمحمد تقوی» از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (28 مرداد ماه) با حضور آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

 

این آئین با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

 

«علیرضا دولت آبادی» در این آئین، گفت: «طرح ملی سه شنبه های تکریم» برای هشتمین هفته در این استان اجرا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های آنها انقلاب و اسلام را به پیروزی رساند.

 

وی خاطرنشان کرد: هرکس اندیشه خدمت دارد، بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی تواند در توفیقی در انجام کارها داشته باشد.

 

دولت آبادی یادآور شد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با توجه به وظیفه ذاتی خود در حوزه ایثار و شهادت دو برنامه را در دستور کار خود قرار داد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این برنامه ها را «طرح ملی سه شنبه های تکریم» دانست و ادامه داد: در راستای این طرح ملی از مقام خانواده های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجلیل می شود.

 

وی دومین برنامه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور را برنامه «روح مقاومت» عنوان کرد و گفت: در این برنامه کانون ها به بازخوانی وصیت نامه شهدا می پردازند.

پایان پیام/ 82