فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در استان فارس منتشر شد
فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در استان فارس منتشر شد

فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در استان فارس منتشر شد

حجت الاسلام امیدی از انتشار فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» و اطلاع رسانی به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد و گفت: این پویش در راستای برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) راه اندازی شده است.
شناسه خبر : 960563 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

حجت الاسلام «حسین امیدی» گفت: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از قریب 9 سال پیش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان کلید خورد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد های استانی و به ویژه استان های همجوار، نهاد ها و موسسه های فرهنگی و مذهبی تاکنون به طور شایسته و در سطح بین المللی اجرا شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه جهدف از برگزاری پویش ترویج معارف صحیفه سجادیه است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسه ها، هیئت های مذهبی و مراکزی که به نام مقدس امام سجاد (ع) مزین هستند می توانند فعالیت های شاخص خود با محوریت صحیفه سجادیه را در قالب فیلم، کلیپ و عکس به شماره مجازی 09170776940 ارسال و در این پویش شرکت کنند.

وی مهلت ارسال آثار را 15 شهریورماه اعلام و خاطرنشان کرد: همچنین آثاری نظیر عکس نوشته، پوستر، فیلم کوتاه و کلیپ را در شبکه های اجتماعی با هشتگ های «پویش سجاده خورشید»، «کنگره امام سجاد (ع)» و «صحیفه سجادیه» به اشتراک گذاشته و در پویش شرکت کنند.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه جوایز خوبی برای شرکت در این پویش پیش بینی شده است، اظهار داشت: هر هفته چهار جایزه سه میلیون ريالی به برترین آثار اهدا می شود و همچنین در مراسم اختتامیه که همزمان با 25 محرم مصادف با سالروز شهادت امام سجاد (ع) به میزبانی بندرعباس با حضور اندیشمندان جهان اسلام و کشور برگزار می شود، از 10 مرکز برتر نیز با اهدای پنج تا 15 میلیون ريالی تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/ 130