۴۰۰ بسته غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد
۴۰۰ بسته غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد

۴۰۰ بسته غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: ۴۰۰ بسته غذای گرم به مناسبت سالروز ولادت حضرت موسی کاظم (علیه السلام) به همت فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 959321 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 400 بسته غذای گرم به مناسبت سالروز ولادت حضرت موسی کاظم (علیه السلام) به همت فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این بسته های غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و محروم قرار گرفت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: از مهمترین اهداف اجرای این طرح فرهنگی با هدف کمک به خانواده های نیازمند و محروم در این روزهای سخت و گرفتاری و بیماری است.

 

وی خاطر نشان کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان و مستمندان از دیگر اهداف اجرایی این طرح بود.

 

سیدی اظهار داشت: تاکنون در توزیع بسته های کمک های مومنانه، بسته های بهداشتی و معیشتی، دوخت ماسک و کمک به ضدعفونی معابر و منازل از مهمترین اقدام های برای مقابله با بیماری کرونا توسط این کانون بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: این فعالیت های خیرخواهانه تا زمان تداوم این بیماری ادامه خواهد داشت و امیدواریم با مشارکت خیرین بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به نیازمندان و محرومان ارائه دهیم.

پایان پیام/ 365