برگزاری محفل صحیفه خوانی به نیابت از شهید زین العابدین نبوی/دکتر ارزانی سخنران این هفته «سه شنبه های تکریم» است
برگزاری محفل صحیفه خوانی به نیابت از شهید زین العابدین نبوی/دکتر ارزانی سخنران این هفته «سه شنبه های تکریم» است

برگزاری محفل صحیفه خوانی به نیابت از شهید زین العابدین نبوی/دکتر ارزانی سخنران این هفته «سه شنبه های تکریم» است

حجت الاسلام پهلوانی از برگزاری محفل صحیفه خوانی به نیابت از شهید زین العابدین نبوی خبرداد و گفت: این محفل باموضوع «شهادت جلوه اعظم عاقبت بخیری با محوریت دعای یازدهم» و توامان با طرح ملی « سه شنبه های تکریم برگزار می شود.
شناسه خبر : 959141 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۰

حجت الاسلام « احمد پهلوانی »، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور سخنران محفل صحیفه خوانی و طرح ملی« سه شنبه های تکریم » است.

 

وی افزود: محفل صحیفه خوانی و طرح ملی « سه شنبه های تکریم » از ساعت 21 تا 21:30 امروز 21 مرداد به همت کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان رودان به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان عنوان کرد: حاج حسن اسدالهی از مداحان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این محفل با صوتی خوش فرازهایی از صحیفه سجادیه را قرائت خواهد کرد.

 

وی گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این ویژه برنامه کافی است روی لینک hormozgan.fahma.org/liveroom کلیک نمایید و سپس گزینه مهمان را انتخاب کرده و به محض ورود به جلسه نام و نام خانوادگی خود را درج کنید.

 

پهلوانی با بیان اینکه محفل صحیفه خوانی از برنامه های جانبی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است که از ولادت امام هادی آغاز و به مدت 40 روز ادامه خواهد داشت، افزود: این محفل هر شب در یک کانون و به نیابت از یک شهید برگزار می شود.

 

وی با اشاره به همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان با کانون فاطمه الزهرا(س) رودان در اجرای این برنامه، گفت: با حضور مدیر و کارکنان ستاد سمنان در منزل شهید زین العابدین نبوی و ارتباط زنده تصویری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری کشور، از خانواده معظم این شهید والامقام تجلیل خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها، موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان در بندرعباس برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 88