تشکیل هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور منشا اثرات مثبت است
تشکيل هسته گزينش ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور منشا اثرات مثبت است

تشکیل هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور منشا اثرات مثبت است

معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، ضمن تقدير از شکل‌گيري هسته گزينش ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنر مساجد کشور، اين اتفاق را منشاء اثرات مثبت و بالندگي براي مجموعه ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) دانست.
شناسه خبر : 14688 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، نشست افتتاح هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و موسسات مشمول قانون تسرّی، دوشنبه 20 مرداد با حضور «علی‌اصغر کاراندیش مروستی» معاون حقوقی، امور مجلس و استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، طی سخنانی با اشاره به تصویب اساس‌نامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: از سوی دیگر سند تحول و تشکیل شورای سیاست گذاری نیز از جمله اتفاقاتی بود که تاکنون به ثمر رسید و امروز نیز در راستای تثبیت نیروی انسانی، هسته گزینش را تشکیل دادیم.

در ادامه این نشست؛ دکتر کاراندیش طی سخنانی ضمن ابراز مسرت از شکل‌گیری هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ابراز امیدواری کرد که این هسته برای مجموعه ستاد نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه از پایه‌های اساسی هر سیستم منابع انسانی آن مجموعه هستند، تصریح کرد: هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنر مساجد کشور ضمن رعایت چارچوب های قانونی باید به گونه ای عمل کند که انگیزه و تعلق خاطر کارمندان را نسبت به سیستم و کشور دو چندان کند.

 


کاراندیش گفت: گاهی یک مدیر با استفاده از تمام توان و ابزارهای مدیریتی و با نیروهای موجود بهترین اثر بخشی را در سیستم ایجاد می کند و مدیر بعدی که پس از او می آید از ظرفیت آن مجموعه و نیروهای موجود به خوبی استفاده نمی‌کند و طبیعی است، یک همکار که روزی برای مجموعه مفید بود تبدیل به نیرویی مشکل ساز می شود؛ بنابراین برخی از مسایل به نوع مدیریت باز می گردد نَه به توان تخصصی کارکنان.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد تشکیل هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور منجر به بالندگی و ثمرات روزافزون این مجموعه شود.