همت جهادی بچه های مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان در اطعام نیازمندان
همت جهادی بچه های مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان در اطعام نیازمندان

همت جهادی بچه های مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان در اطعام نیازمندان

به گفته رضاپور، بچه های کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان، ۸۰۰ پرس غذا در روز عید سعید غدیر، در بین نیازمندان توزیع کردند.
شناسه خبر : 958499 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، گفت: کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی 200 نفر عضو دارد و کانون مجهز به کتابخانه ای با 2 هزار جلد کتاب است.

 

محمد رضاپور با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری کانون در طول سال گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسجد، فعالیت های کانون تعطیل و در بستر فضای مجازی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در کنار فعالیت های مجازی کانون، بچه های این مسجد از زمان شیوع ویروس کرونا، گروه جهادی رهپویان فاطمی را تشکیل و در چند تیم تخصصی فعالیت می کنند.

 

رضاپور با اشاره به اینکه برخی از اعضای تیم کار ضدعفونی مسجد و معابر محله را انجام می دهند، گفت: گروهی هم خانواده های نیازمند را برای توزیع اقلام بهداشتی و غذایی شناسایی می کنند.

به گفته مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی، گروهی از خواهران مسجد هم با راه اندازی کارگاه دوخت ماسک، روزانه تعداد مشخصی ماسک دوخته و در اختیار کادر درمان قرار می دهند؛ همچنین دستکش های یکبار مصرف هم توسط این گروه ها تهیه و توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم 800 پرس غذا از طریق کمک های مردمی و خیرین تهیه و در منطقه کوی سعیدیه توزیع شد.

پایان پیام/ 693