رزمایش کمک مومنانه و حرکت کارناوال خودرویی در عید غدیر اجرا شد
رزمایش کمک مومنانه و حرکت کارناوال خودرویی در عید غدیر اجرا شد

رزمایش کمک مومنانه و حرکت کارناوال خودرویی در عید غدیر اجرا شد

جعفرزاده گفت: رزمایش کمک مومنانه و حرکت کارناوال خودرویی همزمان با عید غدیر و ایام ولایت حضرت علی (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع الغدیر» و ناحیه مقاومت «محمد رسول الله (ص)» شیراز در شهرک گلستان شیراز اجرا شد.
شناسه خبر : 958447 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

«محمد جعفرزاده» با اشاره به برنامه های غدیریه کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع الغدیر» شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در طول ایام دهه کرامت و ولایت در راستای لبیک به فرمایش های ولی امر مسلمین جهان مبنی بر تداوم کمک های مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین با هدف اطعام افراد کم برخوردار و نیازمند، کمک های مردمی و خیرین توسط کانون جمع آوری و در روز عید غدیر اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع الغدیر» شیراز از اجرای برنامه نورافشانی و حرکت کارناوال خودرویی همزمان با عید غدیر و ایام ولایت حضرت علی (ع) خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری ناحیه مقاومت «محمد رسول الله (ص)» شیراز در شهرک گلستان اجرا شد که در برگزاری آن کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت و اصحاب مسجد «جامع الغدیر» و همچنین ستاد مردمی بزرگداشت عید ولایت مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پیام های محتوایی نیز به مناسبت عید ولایت و با هدف افزایش سطح آگاهی نسبت به عید غدیر تهیه و در کانال ها و پیام رسان های کانون منتشر شد.

پایان پیام/ 130