سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اَبَرمرد مقاومت بود/خبرنگاران پیام صدق را به جامعه می‌رسانند
سردار شهيد حاج قاسم سليماني اَبَرمرد مقاومت بود/خبرنگاران پيام صدق را به جامعه مي‌رسانند

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اَبَرمرد مقاومت بود/خبرنگاران پیام صدق را به جامعه می‌رسانند

حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر ارزاني، در ارتباط زنده تصويري و تجليل از خانواده شهيدان «مجيد و مجيد و حميدرضا انجم شعاع» و شهيد خبرنگار«حسن مصطفوي» که در جوار مزار سردار شهيد سليماني برگزار شد، گفت: سردار شهيد حاج قاسم سليماني اَبَرمرد مقاومت بود؛ وي همچنين با اشاره به رشادت‌هاي شهيدان خبرنگار، اصحاب رسانه را عامل رساندن پيام صدق به جامعه توصيف کرد.
شناسه خبر : 14443 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ششمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در آستانه روز خبرنگار با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر در امور ایثارگران و تجلیل از همسر و فرزند شهید «محمود صارمی» برگزار شد؛ همچنین طی این نشست در قالب ارتباط زنده تصویری از خانواده شهید «حسن مصطفوی» شهید خبرنگار دوره دفاع مقدس استان کرمان و خانواده شهیدان غیور این استان «مجید و حمیدرضا انجم شعاع» تجلیل به عمل آمد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی در این نشست طی سخنانی، استان کرمان را پایتخت مقاومت توصیف کرد و افزود: این استان به مقاومت، ایثار و صبوری شهره است.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ابرمرد مقاومت خواند و تصریح کرد: آن شهید نه تنها برای ایران که برای همه مردان و زنان آزاده جهان افتخارآفرین است.

 

وی در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم طی شش هفته اخیر از زمان آغاز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، گفت: البته خواسته ما دیدار حضور با خانواده شهیدان بود اما به دلیل شیوع کرونا مجبور به برگزاری دیدارها در این قالب شدیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی ادامه داد: افتخار بزرگی است که مراسم این هفته سه‌شنبه‌های تکریم، در جوار مضجع سردار سلیمانی برگزار می شود، شهیدی که درس آزادگی، رشادت و مردانگی را به همه مردان و زنان آزاده جهان داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به ویژگی‌های شهید «محمود صارمی» شهیدی که 17 مرداد به یاد او به عنوان روز خبرنگار ثبت شد، اظهار کرد: امروز محضر خانواده آن شهید هستیم. اکر امروز مانده ایم به برکت خون شهیدان است.

 

وی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران وظیفه خطیری عهده‌دار هستند و پیام صدق را به جامعه می رسانند، لذا در این فرصت و در حضور خانواده شهید خبرنگار صارمی، این روز را به پرچم داران عرصه رسانه تبریک می گوییم.