کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تهدید کرونا را به فرصت جهش تولید تبدیل کردند
کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تهدید کرونا را به فرصت جهش تولید تبدیل کردند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تهدید کرونا را به فرصت جهش تولید تبدیل کردند

غلامی کانون‌های فرهنگی هنری را نهادی بسیار موثر در پیشبرد اهداف مساجد و جذب نسل جوان، دانست و اظهار کرد: عملکرد این کانون‌ها در زمینه جهش تولید به ویژه در دوره شیوع ویروس کرونا عالی بوده است.
شناسه خبر : 955523 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

حجت الاسلام «یاسر غلامی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، جهش تولید را حلقه بعدی در زنجیره اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی با تمام مولفه ها و عناصرش اجرایی شوند حتما شاهد عبور از وضعیت معیشتی نامساعد فعلی خواهیم بود.

 

این استاد حوزه علمیه در ادامه نقش مساجد در گفتمان سازی جهش تولید و اجرایی کردن این رویکرد را بی نظیر دانست و گفتمساجد در دوره شیوع ویروس کرونا بار دیگر ظرفیت خود در این عرصه را نمایان ساختند همانطور که در ایجاد کارآفرینی برای بسیاری از اقشار کم درآمد به ویژه زنان سرپرست خانوار موفق بوده اند.

 

وی در ادامه به نقش بسیج مساجد در همراهی حداکثری مردم با اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: هر کسی که دلش برای نظام جمهوری اسلامی و کشور می تپد و به فکر رشد و تعالی مردم است، بسیجی است که مسئولان با ایمان به این حقیقت بیش از گذشته از ظرفیت عظیم نیروهای بسیجی به ویژه در مساجد برای رونق تولید استفاده کنند.

 

غلامی در ادامه، کانون های فرهنگی هنری را نهادی بسیار موثر در پیشبرد اهداف مساجد و جذب نسل جوان، دانست و اظهار کرد: این کانون ها در زمینه جهش تولید نیز به ویژه در دوره شیوع ویروس کرونا عالی بوده اند و توانستند محوریت مساجد را در این حوزه نیز تقویت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از کانون های فرهنگی هنری در تولید ماسک، دستکش و گان و توزیع سبد غذایی میان نیازمندان فعال بودند و اکنون نیز در پی توصیه مجدد مقام معظم رهبری درباره استمرار کمک مومنانه، دوباره فعال شده اند و در قالب طرح ملی راهکار، اقدام به جمع آوری بسته های ارزاق و بهداشتی کرده اند.

پایان پیام/ 397