مراسم پرفیض دعای عرفه در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود
مراسم پرفیض دعای عرفه در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود

مراسم پرفیض دعای عرفه در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود

طبایی گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 955073 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: عرفه روزی است که خداوند بندگان خود را به عبادت و طاعت خود خوانده و موائد جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با بیان اینکه شیطان در روز عرفه خوار و حقیرتر، رانده تر و خشمناک  بوده و بدترین اوقات را دارد افزود: دعای عرفه یک حرکت عظیم در درگاه الهی محسوب می‌شود.

 

وی گفت: دعای عرفه و برپایی آن برکات زیادی از جمله تقویت بنیه دینی و اعتقادی اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از طریق ارتباط با یگانه معبود هستی و آشنایی اعضای کانون‌های مساجد با معارف اسلامی و دعاهای وارده را دارد.

 

طبایی با اشاره به اینکه امیدواریم به برکت این دعا و توسل همگانی به حضرت سیدالشهداء(ع)، این ویروس منحوس ریشه کن شود تصریح کرد: دعای عرفه زمینه‌ساز تجلّی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه عصر امروز(پنجشنبه، 9مرداد) با مداحی امیرحسین گیاهی در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود اظهار کرد: ورود مردم به مسجد بدون ماسک ممنوع است.

پایان پیام/ 526