حضور جوانان در مساجد باعث وحشت دشمنان می شود
حضور جوانان در مساجد باعث وحشت دشمنان می شود

حضور جوانان در مساجد باعث وحشت دشمنان می شود

آیت الله حسینی بقاء نظام و انقلاب اسلامی را با مساجد دانست و گفت: دشمن از امام جماعت، هیئت امنا و حضور جوانان در مساجد وحشت دارد.
شناسه خبر : 953675 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

آیت الله «سید نصیر حسینی» به نقش اعضای کانون فرهنگی و هنری در مساجد اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: مساجد جامعه اسلامی باید برای اقشار مختلف مردم برنامه داشته باشند و در این میان، حضور جوانان در مسجد به جامعه امید می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مساجد باید محل کار و فعالیت باشند تا کارکردهای واقعی آنها احیا شود، اظهار کرد: مسئولان و متولیان باید با کار کارشناسی مساجدی که فعالیت ندارند را آسیب شناسی کنند.

 

وی مسجدی شدن مردم را باعث بالا رفتن امنیت و کاهش معضلات اجتماعی دانست و ادامه داد: نزدیک شدن افراد جامعه به دین و معنویت آسیب های موجود در جامعه را کمتر می کند.

 

آیت الله حسینی بر بصیرت افزایی بیشتر در مساجد تاکید کرد و یادآور شد: کسانی که بصیرت داشته باشند در برابر دشمنان و توطئه های آنها ایستادگی می کنند، زیرا بصیرت از مسجد به دست می آید.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه مسجد مکانی مقدس و پایگاه انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود، اضافه کرد: اگر کارها و فعالیت های جامعه با محوریت مسجد باشند، دارای خیر و برکت هستند.

 

وی بقاء نظام و انقلاب اسلامی را با مساجد دانست و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری «مساجد باید رونق پیدا کنند»، زیرا دشمن از امام جماعت، هیئت امنا و حضور جوانان در مساجد وحشت دارد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مساجد باید به یک پایگاه همه جانبه تبدیل شوند، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان جامعه و امید مسجد می توانند این نقش را در این مکان های معنوی ایفا کنند.

 

نماینده ولی فقیه خواستار رصد محیط فرهنگی و اجتماعی اطراف مساجد توسط اعضای مسجد شد و گفت: مساجد جامعه اسلامی باید دارای برنامه های متنوع و جذاب برای سنین مختلف جامعه باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد باید محور هر منطقه و محل باشند، گفت: به منظور اجرای بهتر کارها و فعالیت ها، باید از ظرفیت نخبگان در هر مسجد به نحو مطلوب استفاده کرد.

پایان پیام/ 82