پیام تسلیت مدیرعامل خبرگزاری شبستان در پی درگذشت سردبیر فقید روزنامه جام جم
پيام تسليت مديرعامل خبرگزاري شبستان در پي درگذشت سردبير فقيد روزنامه جام جم

پیام تسلیت مدیرعامل خبرگزاری شبستان در پی درگذشت سردبیر فقید روزنامه جام جم

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني، مديرعامل خبرگزاري شبستان در پي درگذشت «روح‌الله رجايي» سردبير فقيد روزنامه جام جم پيام تسليت صادر کرد.
شناسه خبر : 13606 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،  در پی ضایعه درگذشت «روح الله رجایی» سردبیر فقید روزنامه جام جم، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خبرگزاری شبستان، در پیامی به «مهدی عرفاتی» مدیرمسوول روزنامه جام جم فقدان این فعال  رسانه ای کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند؛ جناب آقای عرفاتی

مدیر مسئول محترم روزنامه جام جم

درگذشت سردبیر مومن، متعهد، خوش خلق و جوان روزنامه جام جم، زنده‌یاد "روح‌الله رجایی" را به جنابعالی، همکاران وی و جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض می کنم، اینجانب ضمن تجلیل و تقدیر از فعالیت‌های مستمر و جدی رسانه‌ای ایشان در خدمت خالصانه به مردم، از درگاه خداوند بزرگ رحمت و غفران واسعه الهی برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و خانواده معزز خواهانم.

 

گفتنی است روح الله رجایی، که چندی پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، صبح دوشنبه 30 تیر 99 دار فانی را وداع گفت. رجایی سابقه حضور در رسانه‌های مختلف ازجمله روزنامه همشهری، همشهری جوان و تهران امروز را در کارنامه داشت. وی همچنین در سمت معاون اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و معاون روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی نیز مشغول به فعالیت بوده است.