اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» در کانون یالثارات الحسین(ع) رشت
اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» در کانون یالثارات الحسین(ع) رشت

اجرای طرح «کتاب خوب راهگشاست» در کانون یالثارات الحسین(ع) رشت

نیکجوی از اجرای طرح معرفی کتاب با عنوان «کتاب خوب راهگشاست» در کانون یالثارات الحسین(ع) رشت خبر داد.
شناسه خبر : 951240 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۰

«محمدعلی نیکجوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اهمیت کتابخوانی در توسعه جوامع بر ترویج فرهنگ مطالعه به‌ویژه در نسل جوان تاکید کرد و اظهارداشت: به‌منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی باید کتاب‌های مناسب را به اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد معرفی کنیم.

 

مسئول کانون یالثارات الحسین(ع) مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) رشت از اجرای طرح معرفی کتاب در این کانون خبر داد و افزود: این طرح با عنوان «کتاب خوب راهگشاست» ماهانه ۲ بار به معرفی یک کتاب به‌منظور مطالعه عمومی اعضای کانون می‌پردازد.

 

وی با معرفی کتاب «شیوه‌های‌ یاری‌ قائم‌ آل‌ محمّد (صلوات‌الله‌علیه‌وآله)» اعلام کرد: این کتاب به نویسندگی آیت الله‌ میرزا محمّدباقر فقیه‌ایمانی است که با موضوع‌ مراتب‌ و روش‌های‌ یاری‌ حضرت‌ ولیّ‌عصر (ارواحنافداه) به‌صورت‌ موضوعی‌ و موردی معرفی شده است.

 

نیکجوی خواستار پیوستن اعضای کانون‌های مساجد به پویش «کتاب می‌خوانیم» شد و تصریح کرد: کتاب «جامعه‌ بهشتی» تدوین دفتر فرهنگی‌ فخرالائمه (علیهم‌السلام) با موضوع اصلاح الگوی‌ مصرف‌ از منظر آیات، روایات‌ و بیانات امام‌ خمینی(ره) و مقام‌ معظم‌ رهبری نیز هفتم تیرماه به اعضای کتابخوان کانون معرفی شد.

 

 

 

پایان پیام/ 84