۶۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد
۶۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

۶۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

جبارزاده گفت: ۳۵ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تهیه و آماده سازی و در بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 950442 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 60 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تهیه و آماده سازی و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته شامل برنج، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، نخود، تن ماهی، ماکارونی و میوه نوبار فصلی است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این بسته ها در بین خانوارهای شناسایی شده در سایر محلات همجوار و حاشیه شهر با مشارکت خیرین و به همت اعضای گروه جهادی پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم توزیع شد.

 

جبارزاده ادامه داد: خیرین و علاقمندان می توانند برای کمک به توزیع بسته معیشتی در عید سعید قربان کمک های مردمی خود را مرکز نیکوکاری مسجد آقاکاظم اهدا کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت های خداپسندانه این کانون با شعار «انتظار فرج» و دعا برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) افزود: مشارکت هموطنان در این اقدام های خداپسندانه می تواند امر خیر برای خشنودی خداوند متعال باشد.

پایان پیام/ 365