اجرای بیش از ۲۷ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز
اجرای بیش از ۲۷ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز

اجرای بیش از ۲۷ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز

میر صادقی گفت: در کل استان فارس بیش از ۲۷ برنامه و مسابقه در فضای مجازی به مناسبت هفته عفاف و حجاب، توسط کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز برگزار شد که مهمترین آنها مسابقه «ما همه دختران سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم»، بود.
شناسه خبر : 949029 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

«صدیقه سادات میرصادقی» با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز و جبهه عفاف و حجاب استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: از جمعه هفته گذشته، سخنران هایی در خطبه های بعد از نماز جمعه شیراز با موضوعیت عفاف و حجاب به ایراد سخنرانی پرداخته شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز افزود: کارگروه عفاف و حجاب نیز در دفتر امام جمعه شیراز و با حضور نمایندگان و دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد برای نخستین بار برگزار شد.

وی اضافه کرد: در کل استان فارس بیش از 27 برنامه و مسابقه در فضای مجازی به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد که مهمترین آنها مسابقه «ما همه دختران سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم»، بود.

میر صادقی عنوان کرد: این مسابقات شامل نوشتن متن ادبی، دل نوشته ها و مسابقه هنری با محوریت قصه گویی، کاریکاتور و فیلم های کوتاه، شعر و متون ادبی است که توسط هنرمندان فارس همچنان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: هشت نمایشگاه «جواهرانه» در سطح شیراز و سایر نقاط استان نیز با موضوع سیر تاریخی حجاب در اسلام طی هفته گذشته برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز با اشاره به بحران کرونا گفت: با توجه به شوع کرونا و عدم امکان برنامه های تجمعی، در فضای مجازی پیام های تبلیغاتی و تطبیقی برای جلب توجه و تشویق مردم به موضوع عفاف و حجاب ارسال شد.

پایان پیام/ 130