آیین سه‌شنبه‌های تکریم با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ایلام برگزار می‌شود
آيين سه‌شنبه‌هاي تکريم با حضور مجازي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان ايلام برگزار مي‌شود

آیین سه‌شنبه‌های تکریم با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ایلام برگزار می‌شود

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي طي دومين حضور خود در طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، اين هفته به صورت مجازي از خانواده شهيد روحاني «محمدرضا قرباني» در استان ايلام تجليل مي‌کند.
شناسه خبر : 13060 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، اقدام ابتکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که به تازگی و در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است، این هفته  با حضور مجازی «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در منزل شهید روحانی «محمدرضا قربانی» در استان ایلام برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین «الله نور کریمی تبار» امام جمعه ایلام و حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) این استان با حضور در منزل آن شهید، با خانواده این مجاهد ورزمنده دفاع مقدس دیدار و از آنها دلجویی خواهد کرد.

 

گفتنی است دومین آیین سه‌شنبه‌های تکریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز سه شنبه 17 تیرماه،  در استان ایلام برگزار می شود.