انتصاب حجت الاسلام سالاری به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد
انتصاب حجت الاسلام سالاري به عنوان مدير ستاد هماهنگي کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد

انتصاب حجت الاسلام سالاری به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد

طي حکمي حجت الاسلام سالاري از سوي حجت الاسلام دکتر ارزاني رئيس ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد کشور به عنوان مدير ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد منصوب شد.
شناسه خبر : 12903 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، همزمان با ولادت امام رضا (ع) حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، حجت الاسلام مظفر سالاری را به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد منصوب کرد.

 

متن حکم انتصاب مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان یزد به شرح ذیل می باشد: 

نظز به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به هماهنگی صورت گرفته با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در راستای تحقق ماده 10 اساسنامه ستاد، به موجب این حکم به سمت مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد منصوب می شوید.

بی تردید توفیق خدمت به خانه های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است که به لطف باری تعالی در این مقطع از زمان به ما اعطا شده است.

از این رو ضروری است در چارچوب ماموریت های ذاتی و ابلاغی ستاد و با بهره گیری از تمامی فرصت ها و ظرفیت های موجود و نیروی های کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده تر به عزیزان مسجدی را فراهم کنید.

تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی استان با دستور کارهای مهم و کارشناسی، تعامل سازنده و موثر با شخصیت های حقیقی و حقوقی شورای استانی از طریق برگزاری جلسات مشترک به منظور بهره مندی بیش از پیش عزیزان کانونی از ظرفیت های سایر دستگاه ها با پیگیری مجدانه و اتخاذ راهکارهای مناسب در راستای جذب منابع استانی ( مالی و تجهیزاتی)، بهره گیری از خرد جمعی به ویژه استفاده از نظرات و توانمندی های نخبگان کانونی در تصمیم گیری ها و اقدامات، تلاش وافر و جدی در جهت استقرار نظام جامعه فهما در بستر پرتال بچه های مسجد، عملیاتی سازی ابلاغیه های رسمی ستاد( برنامه های ابلاغی شورای محترم معاونین ستاد) با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، ایجاد سازوکار مناسب به منظور تقویت ارتباط ستاد استانی با شخصیت های حقوقی و حقیقی استان به ویژه نماینده معزز ولی فقیه، استاندار محترم، علمای گرانقدر استان، نمایندگان گرامی مجلس شورای اسلامی و نیز مدیران نهادهای فرهنگی و هنری استان با هماهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد تاکید و انتظار جدی اینجانب است.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه و روایات حضرات معصومین (ع) و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و موید باشید.

گفتنی است  حجت الاسلام سالاری از آذرماه سال گذشته تاکنون بعنوان سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد مشغول به فعالیت بوده است.