رسیدن به جامعه مهدوی راه تحقق جامعه رضوی است
رسيدن به جامعه مهدوي راه تحقق جامعه رضوي است

رسیدن به جامعه مهدوی راه تحقق جامعه رضوی است

امام جمعه جاجرم در آستانه ولادت شمس طوس؛ معين الضعفا، حضرت رضا (عليه السلام) در ديدار با خادمين آستان قدس رضوي، تصريح کرد: رسيدن به جامعه مهدوي راهش تحقق جامعه رضوي است.
شناسه خبر : 12902 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «حجت الاسلام سید محمد موسوی»، امام جمعه جاجرم، در آستانه میلاد با سعادت  شمس طوس؛ امام مهربانی ها، حضرت امام رضا (علیه السلام)  در دیدار با خدام آستان قدس رضوی، با بیان اینکه بالاترین نعمت را نعمت ولایت برشمرد و گفت: باید به نحو شایسته قدردان این نعمت متعالی باشیم.

 

وی در تکمیل مطلب فوق افزود: شکرگزاری از نعمت ولایت امام هشتم (علیه السلام) این است که هم آن امام همام را بشناسیم و هم راه و سبک زندگی  رضوی را با شناخت نشر دهیم.

 

«حجت الاسلام موسوی»، در ادامه افزود: یقینا رسیدن به جامعه مهدوی راهش تحقق جامعه رضوی است و در واقع اگر ما موفق شدیم امت رضوی شویم لیاقت پیدا خواهیم کرد که  امت مهدوی شویم.

خدام رضوی در عصر و شب میلاد با سعادت شمس طوس، امام الرئوف، حضرت امام رضا (علیه السلام) وارد شهر گرمه می شوند و ضمن دیدار با خانواده شهید «محمد ابراهیم کاظمی» از شهدای سرافزار ناوچه کنارک در مراسم جشن میلاد امام هشتم (علیه السلام) در مسجد امام رضا (علیه السلام) گرمه حضور می یابند.

 

گفتنی است، فردا و همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی ها، حضرت رضا (علیه السلام)  کاروان زیر سایه خورشید با همت و مشارکت کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها) اسفراین وارد این شهرستان شده و در برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت حضور می یابند.

پایان/