برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری کانون «یاوران مهدی»به مناسبت دهه کرامت
برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي هنري کانون «ياوران مهدي»به مناسبت دهه کرامت

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری کانون «یاوران مهدی»به مناسبت دهه کرامت

«قرباني» اعلام کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت برنامه هاي متنوع فرهنگي هنري با مشارکت دستگاه هاي مختلف به همت کانون فرهنگي هنري ياوران مهدي(عج) مسجد انصار المهدي(عج) همدان برگزار شد.
شناسه خبر : 12898 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان: «علی قربانی» گفت: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی به همت مجموعه فرهنگی یاوران مهدی(عج) مسجد انصار المهدی(عج) همدان همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاوران مهدی(عج) همدان تصریح کرد: مسابقه نقاشی بین سنین 5 تا 15 سال همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار شد که بیش از 50 نفر در این مسابقه شرکت کردند که همزمان با روز میلاد امام رضا(علیه السلام) به کلیه شرکت کنندگان که نقاشی های خود را ارسال نمودند هدایایی اهداء و به 4 نفر از برگزیدگان نیز هدایای ویژه ای اهداء می شود.

 

وی اعلام کرد: روز جمعه (13 تیرماه) همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) نیز همایش دوچرخه سواری با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می شود، که در پایان این مسابقه از 8 نفر از دوچرخه سواران تقدیر بعمل می آید.

 

قربانی در ادامه به دیگر برنامه های این کانون در روز و شب میلاد امام رضا(علیه السلام) اشاره کرد و افزود: گروه سرود این کانون در کلیه اعیاد و مناسبت های ایام کرونا به صورت خیابانی و همچنین با حضور در محیط  بیمارستان برای کادر و پرسنل اجرای برنامه داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: همزمان با روز میلاد شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) اعضای گروه سرود با حضور در دشت میشان همدان در مزار شهدای گمنام اجرای سرود خواهند داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاوران مهدی(عج) گفت: با اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونا استان همدان و رعایت پروتکل های بهداشتی روز جمعه (13 تیرماه) همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مراسمی با حضور خادمان حرم رضوی برگزار می شود که در این مراسم از یکی از اجرای های جدید گروه سرود این کانون رونمایی می شود.

 

قربانی در پایان نورافشانی، تقدیر از نفرات برتر مسابقات و مولودی خوانی را از دیگر برنامه های اجرایی  در این مراسم عنوان کرد.