دهه کرامت زمانی مناسب برای صدور اندیشه های انقلاب اسلامی است
دهه کرامت زماني مناسب براي صدور انديشه هاي انقلاب اسلامي است

دهه کرامت زمانی مناسب برای صدور اندیشه های انقلاب اسلامی است

تقي‌پور انوري، ضمن تاکيد از فرصت دهه کرامت براي نشر ارزش‌ها و مفاهيم والاي ديني انقلابي اظهار کرد: اين ايام بهترين زمان براي صدور انديشه‌هاي اسلامي انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود.
شناسه خبر : 12695 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

«رضا تقی پور انوری» در گفت وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، با اشاره به اینکه جامعه نیازمند تبیین معارف و آموزه‌های اخلاقی اهل بیت(ع) است،‌ گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی که برگرفته از معارف و آموزه‌های دینی است تا از این طریق ضمن صدور اندیشه‌ها و ارزش‌های آن؛، جلوی رخنه فرهنگی دشمن نیز گرفته شود.
 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کرامت در مقابل دنائت، ذلت و خوارى است، تصریح کرد: برای رسیدن به قلّه بلند کرامت باید به سلاح تقوا و پرهیزگارى مجهز شویم.
 

 

وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه تشنه و نیازمند ترویج معارف رضوی و آموزه‌های اخلاقی اهل بیت (ع) است،‌ افزود: امام رضا (ع) و خواهر گرامی‌شان، یعنی حضرت معصومه (س) سرچشمه کرامات و فضائل معنوی است که باید از فرصت دهه کرامت در راستای اشاعه فرهنگ این بزرگواران در جامعه حداکثر بهره را بگیریم.


 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است بنابراین مسلمانان و به ویژه شیعیان باید در راستای تبیین زندگی  امام رضا(ع) و سایر ائمه اطهار (ع) تلاش کنند.
 

 

وی ادامه داد: باید از عرصه های مختلف به وجود آمده از جمله اینترنت و فضای مجازی برای نشر هدایت و هدایتگری اهل بیت(ع) استفاده کرده و گام‌های مؤثری برای حفظ جامعه از ناهنجاری‌ها برداریم.
 

 

تقی پور در ادامه در مورد  نامگذاری دهه کرامت نیز افزود: با توجه به اینکه امام رضا (ع) و خواهر گرامی‌شان، بسیار بخشنده، کریم و رئوف بودند بنابراین این دهه «فاصله زمانی میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع)» با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است تا توجه جامعه به این مسئله مهم یعنی بخشش و اخلاق مداری جلب شود تا ذیل این مهم، مسایلی نظیر خشونت،‌ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش یافته و نهایتا ریشه کن شوند.

کلمات کلیدی: دهه کرامت