فعالیت‌های کانون‌های مساجد نقشی ماندگار در ترویج خدمت کریمانه در جامعه دارد
فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد نقشي ماندگار در ترويج خدمت کريمانه در جامعه دارد

فعالیت‌های کانون‌های مساجد نقشی ماندگار در ترویج خدمت کریمانه در جامعه دارد

حجت‌الاسلام پژمان‌فر، با اشاره به نقش کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در جريان رزمايش کمک مومنانه، مواسات و همدلي گفت: فعاليت‌هاي اين مجموعه قابي ماندگار از خدمت کريمانه در جامعه است.
شناسه خبر : 12564 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» در گفت وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، طی سخنانی اظهار کرد: از جمله مسائلی که در حوزه دین بسیار مورد تأکید قرار گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به آن اشاره داشتند، مسألۀ حمایت از مردم و کمک به آنان در شرایط سخت است.
 
عضو کمسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب در نیمه شعبان درباره اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی افزود: نتیجه این فرمایش مقام معظم رهبری، سیل خروشان کمک‌های مردمی در سراسر کشور بود که قابی ماندگار را در تاریخ کشور به یادگار گذاشت و مردم با پهن کردن سفره‌های کوچک خود برای دیگران، همدلی و مواسات خود را در سخت‌‏ترین شرایط نشان دادند.
 

وی اضافه کرد: با این اتفاق، مردم کم بضاعت و قشر ضعیف جامعه بار دیگر با تمام وجود احساس کرد که سایر مردم آنان را فراموش نکردند و هر کسی در حد وسعت و توانایی خود از آنان دستگیری کرد.
 
حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: این مواسات و همدلی نیاز است همچنان ادامه داشته باشد، در این روزها که در ایام دهۀ کرامت قرار داریم، باید قدر این فرصت را بدانیم و تلاش خود را در عرصه رونق بخشیدن به کمک‌های مؤمنانه به کار گیریم.
 
به گفتۀ وی، مجموعه‌های خودجوشی مانند کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با جدیت و تلاش بیشتر در این به روند روبه رشد این ماجرا کمک بسیار کنند.

کلمات کلیدی: دهه کرامت