ضدعفونی ۵۴۸۰ باب مسجد به همت بسیج سازندگی استان زنجان
ضدعفونی ۵۴۸۰ باب مسجد به همت بسیج سازندگی استان زنجان

ضدعفونی ۵۴۸۰ باب مسجد به همت بسیج سازندگی استان زنجان

«فرهاد امندی» گفت: به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ۵ هزار و ۴۸۰ باب مسجد ضدعفونی شدند.
شناسه خبر : 942099 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی بسیج سازندگی انصارالمهدی(ع) زنجان 5 هزار و 480 باب مسجد را ضدعفونی کردند.

 

فرهاد امندی با اشاره به اینکه گروه های جهادی علاوه بر ضدعفونی مساجد، ۶ هزار و ۱۶۵ نقطه از اماکن و معابر عمومی را ضدعفونی و گندزدایی کردند، گفت: گروه های جهادی با محوریت مساجد با تهیه اقلام غذایی و بهداشتی این اقلام را در بین مردم توزیع کردند.

 

وی با یادآوری اینکه ۱۴۴ هزار و ۸۲۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی توسط بسیج در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام گروه های جهادی در مساجد به تهیه و دوخت ماسک پرداختند.

 

این مقام مسئول به فعالیت ۱۰۸ کارگاه تولید ماسک در زنجان اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی یک میلیون و ۸۳۵ هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید کردند.

 

امندی به تولید و توزیع یک میلیون و ۴۷۶ هزار لیتر مواد ضد عفونی اشاره کرد و گفت: ۸۹۰ هزار عدد ماسک و دستکش هم تولید و توزیع شده است.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از کمک ۲۲ میلیارد ریالی خیرین برای فعالیت‌های مقابله‌ای و حمایتی خبر داد و گفت: از محل این کمک ها ۸۱ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

 

امندی به اقدامات آموزشی گروه های جهادی در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: ۱۳۸ هزار نفر از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا آموزش چهره به چهره دریافت کردند.

 

پایان پیام/ 693