کمک به افراد متضرر از کرونا در اولویت فعالیت های بچه مسجدی ها
کمک به افراد متضرر از کرونا در اولویت فعالیت های بچه مسجدی ها

کمک به افراد متضرر از کرونا در اولویت فعالیت های بچه مسجدی ها

ویدا خالصی گفت: با شیوع کرونا سفره های بسیاری از مردم کوچک شد بنابراین تصمیم گرفتیم برای کمک به نیازمندان به خصوص افراد متضرر از کرونا، سبد غذایی تهیه کرده و در بین آنها توزیع کنیم.
شناسه خبر : 938544 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۰۲

«ویدا خالصی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با شیوع کرونا سفره های بسیاری از مردم کوچک شد بنابراین تصمیم گرفتیم برای کمک به نیازمندان به خصوص افراد متضرر از کرونا، سبد غذایی تهیه کرده و در بین آنها توزیع کنیم.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری جیرفت افزود: به همین منظور نیازمندان محله را شناسایی کرده و سپس با کمک خیرین تعداد ۳۰۰ سبد غذایی هر یک به ارزش بیش از ۱۵۰ هزار تومان در بین آنها توزیع کردیم.

 

 

 


وی بیان کرد: هر یک از سبدهای غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بود.

 

 

 

 



خالصی عنوان کرد: همچنین به مدت ۴۰ شب چله دعای کسا برگزار کردیم و به نیت سلامتی امام زمان (عج) با مشارکت اعضای کانون مبالغی جمع آوری کرده و با این مبالغ ۲۰ سبد غذایی شامل مرغ، برنج و روغن خریداری شد و در شب نیمه شعبان در بین نیازمندان توزیع کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری اضافه کرد: در راستای اطعام نیازمندان با کمک مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) هم زمان با شب های قدر یکهزار و ۵۰۰ پرس غذا با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و سپس در بین نیازمندان توزیع شد.

وی ابراز کرد: همچنین به همت یکی از اعضای کانون تعداد ۵۰۰ عدد شله زرد در شب های قدر در بین مردم محله توزیع شد.

خالصی اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون در ایام کرونایی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک با مشارکت تعدادی از بانوان خَیر و خیاط بود که در این مدت موفق به دوخت ۳ هزار ماسک شدیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری ادامه داد: ماسک های تولیدی پس از طی مراحل استریل در بین اقشار مختلف مردم توزیع شدند.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای حفظ سلامت مردم و اهالی محله، اعضای کانون در ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پر تردد سطح شهر با شهرداری همکاری کرده و قریب ۱۵ مرحله سطح شهر را ضدعفونی کردند.

خالصی بیان کرد: از دیگر برنامه ها برگزاری مراسم معنوی شب های قدر و نماز عید فطر بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و قبل از حضور مردم در این مراسم، با همکاری اعضای کانون فضای داخلی و بیرونی مسجد ضدعفونی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری در خاتمه عنوان کرد: روز گذشته نیز به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت با مشارکت اعضای کانون یک دور قرآن کریم ختم شد.

پایان پیام/ 586