همت جوانان کانون فدک انزلی در روزهای کرونایی
همت جوانان کانون فدک انزلی در روزهای کرونایی

همت جوانان کانون فدک انزلی در روزهای کرونایی

ملارودی از همت جوانان کانون فدک انزلی در تهیه اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی در روزهای کرونایی خبر داد.
شناسه خبر : 938079 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

«شمایل ملارودی» با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری پایگاهی برای هم‌اندیشی و فعالیت‌های مختلف نوجوانان و جوانان با محوریت مساجد است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: شور و نشاط جوانی را می‌توان با فعالیت در مساجد از طریق نهادینه کردن آموزه‌های دینی و اسلامی به مسیر درست هدایت کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری فدک کپورچال بندرانزلی با اشاره به همت جوانان در روزهای سخت کرونایی در کمک مومنانه به مردم با محوریت این مکان‌های مقدس افزود: جوانان امروز به‌مانند جوانان دوران دفاع مقدس به میدان آمده و مساجد را پایگاه مهرورزی و کمک‌های انسان‌دوستانه در حمایت از بهداشت و درمان کشور کردند.

 

وی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی چون ماسک و ماده ضدعفونی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا اظهارداشت: به همت جوانان کانون فدک مسجد جامع، پارچه و کش مورد نیاز جهت دوخت ماسک تهیه شد و حدود ۳۰۰ ماسک دوخت و جهت توزیع هدفمند تحویل بسیج منطقه داده شد.

 

ملارودی همچنین به تهیه بسته‌های معیشتی جهت کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اشاره کرد و عنوان داشت: ۱۸ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون ریال تهیه شد و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردید.

 

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، حبوبات، روغن، رب گوجه و برخی اقلام بهداشتی بود.

 

ملارودی همچنین به حضور یک نفر از اعضای کانون در بیمارستان انزلی جهت کمک به کادر بهداشت و درمان این شهر خبر داد و اعلام کرد: همچنین جوانان عضو کانون با کمک جمعیت هلال احمر مبادرت به انجام تست کرونا از مسافران و عموم شهروندان در روزهای اوج این بیماری منحوس کردند.

پایان پیام/ 84