صفحه اختصاصی استان تهران در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی شد
صفحه اختصاصي استان تهران در پايگاه اطلاع‌رساني (فهما) رونمايي شد

صفحه اختصاصی استان تهران در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی شد

صفحه اختصاصي استان تهران در پايگاه اطلاع رساني فهما با حضور حجت الاسلام دکتر ارزاني، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و اعضاي شوراي معاونين اين مجموعه رونمايي شد.
شناسه خبر : 11713 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، صفحه اختصاصی استان تهران در پایگاه اطلاع رسانی فهما امروز یکشنبه (18 خرداد ماه) با حضور حجت الاسلام ارزانی، اعضای شورای معاونین و حجت‌الاسلام قدیریان در محل ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور رونمایی شد.


 
حجت الاسلام قدیریان در این آیین ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت فضای مجازی و حضور فعالان فرهنگی در این فضا اظهار کرد: امروز اهمیت و میزان تاثیرگذاری فضای مجازی بر جامعه کاملا روشن و غیرقابل انکار است. همانطور که مقام معظم رهبری جایگاه و میزان اهمیت فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی مهم دانسته و می فرمایند: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است.


 
مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب که حضور نیروهای مؤمن و انقلابی در این میدان را ضروری می دانند و با توجه به اجرای نخستین رویداد ملی فهما که در بستر فضای مجازی انجام شد و همچنین راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما، در نظر گرفتن صفحه اختصاصی برای هر استان در این پایگاه کاری بسیار شایسته بود که به فضل الهی انجام شد تا اخبار و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری هر استان در صفحه اختصاصی آن اطلاع رسانی شود.


 
 
حجت الاسلام قدیریان تصریح کرد: با راه اندازی صفحات اختصاصی استان ها، این امکان برای کانونهای فرهنگی هنری مساجد هر استان فراهم می شود که بتوانند فعالیت ها و برنامه های خود را به بهترین شکل ممکن و در اسرع وقت منعکس کنند.
 


وی با اشاره به کانونهای فرهنگی هنری فعال در مساجد استان تهران گفت: در سطح استان تهران قریب به یک هزار و 320 باب کانون با 320 هزار نفر عضو ثبت شده در سامانه فعالیت می کنند. 250باب از این تعداد، کانون روستایی بوده و 427 کانون دارای کتابخانه مخزندار هستند.


 
قدیریان گفت: در حال حاضر 72 خانه نور، 31 گروه سرود ، 18 گروه تئاتر و 16 مرکزدیجیتال در کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان تهران فعالیت می کنند.