دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس برگزار می شود
دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس برگزار می شود

دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس برگزار می شود

حجت الاسلام امیدی از برگزاری دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس خبر داد و گفت: این دوره ها با همکاری معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه فجر فارس برنامه ریزی و اجرا می شود.
شناسه خبر : 933690 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (شنبه 10 خرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس که با حضور حجت الاسلام «عبدالخالق بهرامی نسب»، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه آموزش ها در مساجد توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری و یا فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج به نونهالان، نوجوانان و جوانان عضو ارائه می شود، لازم است که در خصوص محتوای آموزشی برنامه ریزی و دقت نظر به عمل آید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد: محتوا و بسته های آموزشی باید کارشناسی شده، متناسب با سن و جنسیت و در قالب روش های نو برنامه ریزی و ارائه شود تا انتقال مفاهیم مثمر ثمر واقع شود و جذابیت داشته باشد.

 

وی با تاکید بر توجه و برنامه ریزی برای انتقال محتوای صحیح، کاربردی و عملیاتی به متربیان حلقه های تربیتی و اعضای کانون های فرهنگی هنری در مساجد، خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی مشترک به 2 صورت مجازی از طریق فضای مجازی و پیام رسان های اجتماعی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا می شود.

 


براساس این گزارش، در این جلسه که با حضور معاونان تعلیم و تربیت بسیج سپاه فجر فارس و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همراه بود، در خصوص برگزاری دوره های آموزشی مشترک و تشکیل کارگروه های محتوایی با حضور نخبه های مسجدی با محوریت طلاب و روحانیون مربی حلقه های تربیتی بحث و تبادل نظر شد.

 

 

 

پایان پیام/ 130