پایان چهار مرحله توزیع همدلی و مواسات در کانون امام رضا (ع) اسفراین
پايان چهار مرحله توزيع همدلي و مواسات در کانون امام رضا (ع) اسفراين

پایان چهار مرحله توزیع همدلی و مواسات در کانون امام رضا (ع) اسفراین

داورپناه، از توزيع چهار مرحله بسته معيشتي بين خانواده هاي نيازمند و آسيب ديده از شيوع ويروس کرونا خبر داد.
شناسه خبر : 11330 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از خراسان شمالی: «بهزاد داورپناه»، با بیان اینکه از ابتدای شروع قرنطینه و مبارزه با شیوع ویروس کرونا فعالیت های کانون و اهالی مسجد به طور خودجوش آغاز شد، گفت: جوانان و نوجوانان عضو مسجد و فعالان این کانون ابتدا ضد عفونی بیمارستان ویژه درمان بیماران کرونایی و نیز ضد عفونی مسجد و معابر شهری به ویژه خیابان امام رضا (علیه السلام) اسفراین را در دو مرحله، انجام دادند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) اسفراین، افزود: پیش از آن نیز با حضور «دکتر شهپرست» نکات آموزشی مقابله با بیماری کرونا و آگاه سازی در پیشگیری از شیوع این بیماری اطلاع رسانی و  به نمازگزاران آموزش داده شد.


وی  در بخشی دیگر از تشریح اقدامات خیرخواهانه و خودجوش این کانون، به تلاش همدلانه اعضای کانون و فعالان بسیج در این مسجد برای جلب خیران و کمک به خانواده های آسیب دیده ازمضرات ناشی از شیوع  کرونا  اشاره کردو گفت: با مشارکت افراد خیرخواه 4 مرحله توزیع بسته های غذایی بین خانواده های نیازمند صورت گرفت.


داورپناه در ادامه مطالب فوق اضافه کرد: بر این اساس 128 بسته غذایی به ارزش 100 هزار تومان  شامل  برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، پنیر، گوشت مرغ و گوشت قرمز در میان قشر آسیب دیده توزیع شد.


وی همچنین از جمع آوری مبلغ 5 میلیون و 800 هزار تومان و خرید سه رأس گوسفند و ذبح و قربانی آن خبر داد.


داورپناه در تکمیل این خبر افزود: دام خریداری شده ذبح و بین 72 خانواده نیازمند توزیع شد.