بیش از یک هزار بسته معیشتی به همت گروه جهادی «چمرانی ها» توزیع شد
بیش از یک هزار بسته معیشتی به همت گروه جهادی «چمرانی ها» توزیع شد

بیش از یک هزار بسته معیشتی به همت گروه جهادی «چمرانی ها» توزیع شد

رزمجو گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران با تشکیل گروه جهادی «چمرانی ها» از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده است.
شناسه خبر : 929501 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران با تشکیل گروه جهادی «چمرانی ها» از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی طی مراحل مختلف در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: این بسته های معیشتی در راستای مشارکت در طرح ملی «راهکار» و رزمایش کمک مؤمنانه انجام می شود و عمل به منویات مقام معظم رهبری سولوحه فعالیت های این کانون است.

 

وی خاطر نشان کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج 10 کیلویی، رب گوجه فرنگی، مرغ، گوشت قرمز، سویا، قند، شکر و سایر اقلام مورد نیاز است.

 

رزمجو یادآور شد: از دیگر فعالیت های این گروه جهادی توزیع بیش از 4500 پرس افطاری و غذای گرم بین نیازمندان است که با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت نوجوانان و جوانان مسجدی انجام می شود.

 

 

این مقام مسئول افزود: تاکنون برای تامین لوازم منزل خانواده های نیازمندان نیز با مشارکت خیرین توانسته ایم 5 دستگاه آبگرمکن، سه دستگاه یخچال و 2 دستگاه بخاری گازی خریداری و در منازل نصب و راه اندازی کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران بیان کرد: کارگاه تولید ماسک این گروه جهادی همچنان فعال هست و تاکنون بیش از 5 هزار ماسک از ابتدای شروع بیماری کرونا تولید و در بین نیازمندان به صورت رایگان توزیع شده است.

 

رزمجو اعلام داشت: ضدعفونی معابر و توزیع بیش از 13 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده محیط از دیگر اقدام های جهادی هست که با مشارکت نوجوانان و جوانان مسجدی انجام شده است.

پایان پیام/ 365