مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری اهل تسنن در همدلی کمک مؤمنانه
مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری اهل تسنن در همدلی کمک مؤمنانه

مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری اهل تسنن در همدلی کمک مؤمنانه

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) گفت: ۳۰ بسته معیشتی به همت خیرین اهل تسنن و اعضای کانون های فرهنگی هنری شهر عنبران برای مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.
شناسه خبر : 929413 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

افندی «سید یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته معیشتی به همت خیرین اهل تسنن و اعضای کانون های فرهنگی هنری شهر عنبران برای مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه و اجرای طرح ملی «راهکار» در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

 

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) تصریح کرد: این بسته حمایتی شامل برنج 10 کیلویی، روغن مایع، ماکارونی، نمک، رب گوجه فرنگی، قند و خرما است.

 

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه آحاد مردم در برابر نیازمندان و آسیب دیدگان مسئول است و باید مشارکت جدی در رزمایش کمک مؤمنانه داشته باشیم.

 

افندی مرادی اظهار داشت: روزهای سخت شیوع بیماری کرونا در جامعه نشان داد که مردم در صحنه های همدلی قرار دارند و با کمک به یکدیگر تلاش می کنند تا این روزها بگذرند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) افزود: جوانان مسجدی شهر عنبران در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا در یک اقدام جهادی کارگاه تولید ماسک را راه اندازی کردند و سپس در ضدعفونی معابر و مکان های عمومی مشارکت داشتند و امروز نیز تلاش می کنند تا در این ایام عزیز شب قدر با توزیع بسته های معیشتی دل های نیازمندان را شاد کنند.

 

افندی مرادی تاکید کرد: صحنه های جهادی نوجوانان و جوانان نشان می دهد که روحیه ایثار همچنان در آنها زنده است و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

پایان پیام/ 365