نان رایگان در راستای طرح ملی «راهکار» بین نیازمندان توزیع شد
نان رایگان در راستای طرح ملی «راهکار» بین نیازمندان توزیع شد

نان رایگان در راستای طرح ملی «راهکار» بین نیازمندان توزیع شد

نبوی گفت: نان رایگان همزمان با ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر در راستای طرح ملی «راهکار» وبه تأسی از منش مولای متقیان، حضرت علی(علیه السلام)بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 929318 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

 

«شیرزاد نبوی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مراسم احیای شب های قدر با سخنرانی حجت الاسلام «رضا واحدی»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری میعاد سوادکوه شمالی با محوریت اهمیت ماه ضیافت الهی و این شب های پرفیض با استقبال چشمگیر، روبرو شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) چالی سوادکوه شمالی اظهار کرد: 50 بسته معیشتی در دو مرحله که ارزش هر بسته 300 هزار تومان بود بین نیازمندان به همت کانون و خیرین، توزیع شد.

 

وی بیان کرد: توزیع نان رایگان همزمان با ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر در راستای طرح ملی «راهکار» وبه تأسی از منش مولای متقیان، حضرت علی(علیه السلام)بین نیازمندان از فعالیت های دیگر این کانون است.

 

نبوی ابراز کرد: ضدعفونی محل و منازل در 10 مرحله و توزیع 3 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده از اقدامات دیگر کانون جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شمار می آید.

 

وی گفت: با توجه به شیوع مهمان نامنحوس کرونا و ماه ضیافت الهی، دعای افتتاح و ماه رمضان به همت کانون به صورت مجازی پخش می شود.

 

نبوی از پخش مولودی ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) در نیمه شعبان در جلوی مسجد و همچنین به صورت زنده در فضای مجازی به همت کانون خبر داد و یادآور شد: اینگونه از فعالیت ها جهت اشاعه بیشتر فرهنگ مهدوی و وظایف منتظران در این برهه از زمان، ضرورت دارد. 

 

پایان پیام/ 86