۱۵۶ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز توزیع شد
۱۵۶ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز توزیع شد

۱۵۶ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز توزیع شد

شهبازی از توزیع ۱۵۶ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی در بین تعدادی از خانواده‌ها که در جریان شیوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شدند، توزیع شد.
شناسه خبر : 927738 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

« علی شهبازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه هم با همین هدف با فرمان رهبری اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز افزود: این کانون همچون همه کانون های فرهنگی هنری مساجد با شیوع کرونا در جریان خدمت رسانی قرار گرفت و همچنان در حال انجام وظیفه است.

 

وی اظهار کرد: یاری رساندن به نیازمندان در قالب کمک مومنانه با فرمان رهبری در زاغمرز با قوت بیشتری در حال انجام است و در کنار بسته های معیشتی، تسهیلات و وجه نقد هم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

شهبازی گفت: در مرحله دوم کمک مومنانه، 156 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز و قرارگاه جهادی کمک مومنانه امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد و تلاش داریم تا 500 بسته معیشتی دیگر در پایان رمضان و در آخرین مرحله کمک مومنانه در بین افراد نیازمند توزیع شود.

 

وی تصریح کرد: اهدای وجه نقد به تعداد 15 نفر که در جریان ویروس کرونا خسارت فراوان دیدند و همچنین 11 وام قرض الحسنه به 11 نفر از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی زاغمرز و قرارگاه جهادی کمک مومنانه امام حسن مجتبی(ع) است.

پایان پیام/ 175