توزیع ۲۰۰۰ هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان
توزیع ۲۰۰۰ هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان

توزیع ۲۰۰۰ هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان

دولت آبادی گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری کانون ها، تاکنون دو هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان این استان توزیع کرده است.
شناسه خبر : 927503 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«علیرضا دولت آبادی» با اشاره به فعالیت‌ های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویر احمد در راستای اجرای رزمایش «مواسات و کمک مومنانه»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در این راستا هزار و ۲۰۰ بسته گوشت متبرک بین خانواده‌ های نیازمند توزیع شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح نذر قربانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این طرح با همکاری خیرین برنامه «سمت خدا»، موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ٣٠ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد و به ارزش بیش از ١٦٠ میلیون تومان در حال برگزاری است.

 

دولت آبادی یادآور شد: در این سه مرحله ۲ هزار بسته گوشت به ۲ هزار خانواده نیازمند اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر وظایف سازمانی، در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با تشکیل قرارگاه های جهادی به یاری نیازمندان شتافته اند، اضافه کرد: در طول این مدت ۲ هزار بسته مواد غذایی و معیشتی به همت خیرین استانی از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به فرمایش های مقام معظم رهبری درباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: این برنامه ها برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد یک فرصت‌ است تا با کارهای خداپسندانه، از آسیب دیدگان کرونا و خانواده‌ های بی بضاعت به ویژه در طول ماه مبارک رمضان حمایت کنند.

 
 

 

پایان پیام/ 82