نخستین دوره مسابقات سراسری «موذنین شهر» برگزار می‌شود
نخستین دوره مسابقات سراسری «موذنین شهر» برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقات سراسری «موذنین شهر» برگزار می‌شود

مسئول خانه قرآن و عترت شهرداری منطقه ۱۰ از برگزاری نخستین دوره مسابقات سراسری «موذنین شهر» همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد.
شناسه خبر : 927282 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«خدیجه سنایی‌پور» در گفت  و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری نخستین دوره مسابقه «موذنین شهر» ویژه گرامیداشت مرحوم «حسین صبحدل» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه همزمان با ماه مبارک رمضان برای گروه های سنی 7 تا بالای ۱۸ سال برگزار می شود.

 

مسئول خانه قرآن و عترت شهرداری منطقه 10 بیان کرد: این مسابقه که به صورت مجازی برگزار می شود، دارای شرایطی همچون گفتن اذان در (پشت بام، کنار پنجره، مسجد، سر سفره افطار و ...) همراه با لباس آراسته و مرتب، گرفتن فیلم حداکثر پنج دقیقه ای از ایراد کل اذان است، همچنین باید نام و نام خانوادگی و شماره تماس و سن شرکت کننده هم ارسال شود.

 

سنایی پور با اشاره به رده سنی شرکت کنندگان مسابقه و جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان گفت: رده سنی ۷ تا ۱۲ سال (جایزه نقدی۵۰۰ هزار تومان)، رده سنی ۱۲تا ۱۸سال (جایزه نقدی ۷۵۰ هزار تومان)، رده سنی ۱۸ سال به بالا (جایزه مبلغ یک میلیون ‌تومان) در نظرگرفته شده است. همچنین به نفرات برگزیده اول تا سوم به غیر از جوایز نقدی تندیس جشنواره، لوح تقدیر، ضبط اذان در رسانه های ملی و مجازی در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه «رحیم خاکی» و «مهدی عادلی» آثار ارسالی را قضاوت می کنند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 25 اردیبشهت ماه ارسال کنند، ضمن اینکه چهارم خرداد ماه همزمان با عید سعید فطر برگزیدگان این جشنواره معرفی می شوند.

پایان پیام/ 40