غذای افطاری گرم بین نیازمندان نوشهر توزیع می‌شود
غذای افطاری گرم بین نیازمندان نوشهر توزیع می‌شود

غذای افطاری گرم بین نیازمندان نوشهر توزیع می‌شود

پاشایی گفت: غذای افطاری و سحری گرم بین نیازمندان نوشهر به همت کانون جوادالائمه (ع) و پایگاه مقاومت بسیج مسجد این شهرستان در راستای طرح ملی «راهکار» توزیع می شود. 
شناسه خبر : 927249 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«عیسی پاشایی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: 31 سبد کالا شامل ماکارونی، رب گوجه، روغن مایع، مایع ظرفشویی و سویا به ارزش بیش از 4 میلیون تومان در قالب کمک مومنانه و طرح ملی «راهکار» بین نیازمندان موسی آباد نوشهر، توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه (علیه السلام) مسجد قائمیه موسی آباد نوشهر اظهار کرد: ضدعفونی محل در دو مرحله و تولید 3 هزار ماسک از فعالیت های دیگر این کانون جهت پیشگیری از ویروس کرونا به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: توزیع غذای افطاری و سحری گرم به همت کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد از اقدامات دیگر در راستای طرح ملی «راهکار» برگرفته از رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از برنامه های دیگر، محسوب می شود.

 

پاشایی ابراز کرد: اهدای خون جهت کمک به نیازمندان این مایع حیاتی در راستای طرح ملی «راهکار» و یک اقدام خودجوش به همت اعضای کانون، انجام شد.

 

وی، کمک مالی به 30 نفر در قالب طرح کمک به اقشار کم درآمد، مستاجرین و آسیب دیدگان از ویروس کرونا را از فعالیت های دیگر این کانون برشمرد.

پایان پیام/ 86