نمایشگاه مسجدمحور شیروان؛ گامی موثر در تحقق جهش تولید محسوب می‌شود/تبلور فعالیت‌های کانونی در عرصه اقتصاد
نمايشگاه مسجدمحور شيروان؛ گامي موثر در تحقق جهش توليد محسوب مي‌شود/تبلور فعاليت‌هاي کانوني در عرصه اقتصاد

نمایشگاه مسجدمحور شیروان؛ گامی موثر در تحقق جهش تولید محسوب می‌شود/تبلور فعالیت‌های کانونی در عرصه اقتصاد

فرخنده ضمن تقدير از راه‌اندازي نمايشگاه دائمي مسجدمحور در مسجد مسلم بن عقيل شيروان، گفت: اين اقدام گامي موثر در راستاي جهش توليد و رونق اقتصاد و فرهنگ به شمار مي‌آيد.
شناسه خبر : 10664 تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، نخستین نمایشگاه دائمی مسجد محور عرضه و فروش محصولات تولیدکنندگان خراسان شمالی، شنبه 20 اردیبهشت  در مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، به طور رسمی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 بر پایه این گزارش،«حسین فرخنده» افتتاح این نمایشگاه را سبب جهش تولید و رونق اقتصاد فرهنگ دانست و افزود: کارهای فرهنگی خوبی به همت کانون فرهنگی شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان صورت گرفته که این کانون  را به عنوان کانونی موفق در جذب و کمک های مردمی معرفی می کند و در این زمره قرار داده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه اظهار امیدواری کرد که به همت مسئولان، شاهد رشد و رونق مباحث فرهنگی باشیم واین فعالیت‌ها، الگویی برای ورود  فعالان سایر مساجد استان به این عرصه باشد.

 

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام «حسین تکمیلی» ضمن تقدیر از دست اندرکاران راه‌اندازی نمایشگاه مذکور، آن را قدم مثبتی در حرکت‌های مسجد محور و ارزشمند خواند.

 

امام جمعه شیروان در ادامه خطاب به مسئولان حاضر در این افتتاحیه، خواستار آن شد تا با ایجاد زمینه حمایت بیشتر از فعالیت های این‌چنین، عرصه فعالیت‌های مسجدی گسترده‌تر شود و اثربخشی آن نمود مضاعفی پیدا کند.

 

در ادامه این مراسم، «محمد محمدزاده قانعی»، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی برای آشنایی بیشتر مردم با محصولات تولیدی شهرستان شیروان  و حمایت از تولیدکنندگان این شهرستان راه اندازی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان گفت: تاکنون محصولات 19 واحد تولیدی در این نمایشگاه عرضه شده که برای مشارکت و حضور تولیدکنندگان دیگر نیاز به حمایت بیشتر داریم.

 

گفتنی است، در این نمایشگاه انواع صنایع دستی و هنری، گیاهان دارویی، عرقی‌جات، خوار و بار و محصولات تولیدی تولیدکنندگان شیروانی به فروش می‌رسد.