توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط توسط ۲۰ کانون فرهنگی بین نیازمندان
توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط توسط ۲۰ کانون فرهنگی بین نیازمندان

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط توسط ۲۰ کانون فرهنگی بین نیازمندان

دولت آبادی گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در آستانه میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.
شناسه خبر : 925820 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«علیرضا دولت آبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، سومین مرحله رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی مومنانه» به منظور دستگیری از نیازمندان را در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این رزمایش به همت خیرین برنامه «سمت خدا»، موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و آستانه مقدسه حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در قالب این رزمایش هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود، ادامه داد: حدود ۲۰ کانون فرهنگی و هنری از شهرستان های بویراحمد، گچساران و دهدشت برای توزیع این نذری ها مشاکت دارند.

 

دولت آبادی هدف از اجرای طرح نذر و اهدای قربانی را حمایت از هم ‌وطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان عنوان کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد کانون های فرهنگی مساجد استان همچنین با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا»، در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان 20 راس گوسفند خریداری و به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) قربانی کرد.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 200 میلیون ریال در نظر گرفته شد، اظهار داشت: نیمی از این مبلغ را موسسه و کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و مابقی نیز توسط کانون های فرهنگی هنری از بانیان خیر محلی دریافت شد.

 

دولت آبادی یادآور شد: طرح «نذر قربانی» طربق روال سال های گذشته همزمان با نیمه شعبان، به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نذر قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) اجرا و پس از خرید گوسفند و قربانی کردن، گوشت آن نیز بین مستمندان توزیع شد.

 

پایان پیام/ 82